2012-05-14

Godmorgon :)

I fredags efter jobbet åkte vi ner till centrum , där mötte jag upp Japan & Matte, gick in och handlade lite och begav oss till Japan igen.. Väl där började matte med maten och jag och japan tog det bara lungt :))

och till middag hade matte lagat lite wok med nuddlar.. det var SUPER gott :D

Umgicks och lyssnade musik och vid halv 12 kom Danne och hämtade mig :)

Lördagen var det städdag och därefter hade vi bara en chillkväll jag och baby :)

Igår vaknade vi upp vid 11, och vid halv 12 begav jag mig till mamma och pappa, pappa och bror begav sig nästan precis när jag kom.. Men jag och mamma tog oss iaf en kopp kaffe och umgicks :)

Åkte sen vidare en sväng till Johanna och tog en kaffe där också och lite myshäng på balkongen :)

Sen åkte jag vidare hem och fixade och donade.. Hade fullt upp med saker och göra..

Satte oss sen i soffan för en film , :)

Lagade lite middag och vid 5 halv 6 tiden hade Diesel inte kommit hem.. och då hade hanvarit ute sen halv 12..

Men vi tänkte inte mer på de så vi åt lite middag, tog en sväng och kollade , ropade men ingen Diesel.. Och vid 9 tiden och han fortfarande inte kommit in började man bli lite orolig..

men när BB var slut vid halv 11 och det var mörkt och blåsigt ute.. Så satt lilla Diesel ute på Altanen och ville komma in.. Och därefter gosade vi 4 ner oss i sängen och somnade <3

Idag är det jobb , får la se vad dagen bjuder på.. Om det blir finväder, då kanske man ska fixa lite på tomten.. Annars blir det bara lugnt.. Är riktigt trött idag.. :(

så ska ta mig en kopp kaffe nu ;)

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback