2012-05-02

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så plockade vi upp japan, åkte hem en sväng, vidare till macken och sen hem till Dannes föräldrar för att mecka med bilarna.. Gick super, så igår fick jag äntligen med mig min bil hem :D Fikade hos dom och åkte sen hemåt igen efter ngn timme där.. Men nu är iaf bilarna fixade och klara, finns bara en sak kvar på saaben.. Sen är det dags att besikta den :)

Hemma igen , ge djuren mat, åt middag, tog en kaffe och sen gick jag och japan ut för att hämta in katterna, in med dom sen vart vi ute och fixade på tomten :) körde hem henne runt 9, vinkade av henne och hem igen... Tog en låång och skön dusch sen var det ju BB vid 10 och när det var slut kröp vi ner i sängen och somna..

Idag blir det bara att åka hem :)

Nu ska jag börja jobba, så vi höres

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback