2012-03-29

Godmorgon :))

Igår efter jobbet så möttes jag , danne och japan upp i vallentuna, gjorde en liten sak och sen vidare hem till oss igen, skulle ju egentligen tagit min promenad... Men när regnet öste ner så kände jag verkligen inte för de.. Så istället åkte vi hem och lagade lite middag och sen tog vi oss en kaffe och satte oss i soffan alla 3 och kollade runt på internet :))

Efter 9 tiden kom japans mamma ch hämtade henne, visade henne runt också innan dom for hem :)

Jag och danne kollade också lite på the sitter, men hann ju icke se klart då bb började vid 10 och efter bb tog jag en dusch och sen kröp vi ner i den varma sängen....

Idag efter jobbet så ska vi hem till dannes föräldrar, dannes mamma fyllde år igår så vi ska dit på en fika och fira henne :)

Nu ska vi jobba på och hoppas denna dag går fort, ha det gött people :))


PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback