2012-03-28

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så släppte Danne av mig vid macken i lindholmen och därifrån gick jag min dagliga promenad :) är bara så skönt att ta en promenad och känna att man gör ngt bra av de ;) ska börja gå längre när jag har tidig vecka då har man mer tid på sig, och när jag har sen vecka blir det att gå mackenpromenaden :))

Iaf väl hemma igen så hade älsklingen släppt ut sigge och diesel, var väl ute i ca 20 min innan de var dags att gå in och få i sig mat .. Danne började med middagen och jag hjälpte till lite, fixade min sallad och dukade..

Satte oss och åt och lite senare kom Amanda över på en kaffe och när hon gått hem så började vi kolla på the sitter... Hahah en sjukt skön film och sen var det ju bb vid 10 och därefter kröp vi ner i sängen

Idag ska jag umgås med Japanen, hon ska med hem till mig idag :D och sen på lördag ska vi ha en tjejkväll då ska hon firas ;)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, höres seeen :D


PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback