2012-03-26

Goooodmorgon :D

I fredags efter jobbet så åkte vi och storhandla, handlade lite på bolaget + handlade hem lite saker till katterna :))

Vidare hem igen, plocka upp varor ge katterna mat och börja med middag, som blev färskpasta med chili&paprika creme freche med kräftstjärtar :) ääälskar de

Senare in på kvällen så körde Danne mig till Therese, där satt vi och föra och umgicks, vidare ner till 3 kr där det var en hel del folk :) dansade lite och hade en trevlig kväll..

Lördagen vaknade vi upp vid 11 tiden, så var bara att gå upp och fixa sig lite och åka till Uppsala, Biltema, fann inte det vi behövde så vi åkte till thuns .... Sjuuuukt mkt folk. Så vi kollade bara igenom snabbt.. :)

Sen vidare hem för att äta pizza och se film :))

söndagen blev jag väckt av danne som serverade mig kaffe :) Kollade på en film, sen begav jag mig till Japan där tog vi en kaffe och kollade på tv. :) snackade lite skit, sen begav vi oss till macken jag köpte en guldtvätt till min bil.. och jag kan säga de, jag har inte skrikit och skrattat för att jag varit så rädd xD USCGH... :P haha men fan så kul det var ..
Åkte vidare upp till mamma och pappa på en kaffe, men blev en snabbkaffe då dom skulle iväg på match med Jonte så åkte sen vidare och släppte av Japan och hem igen .. Väl hemma så storstädade jag och Danne släppte ut katterna :) kollade på film och sen bb, därefter kröp vi ner i sängen :))

Idag efter jobb så ska jag ta mig en promenad, :) sen blir det bara att slappa:...

Nu ska jag snart ta mig en kopp kaffe, så höres :))


PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback