2012-03-23

Godmorgon Bloggen :))


Igår efter jobbet så körde Danne mig till Japan, där möttes jag upp av japan :)

Hos japan drack vi en kaffe, pratade mycket om hennes resa :) + jag fick en MASSA saker, herregud :))

Hon är så snäll och jag är glad att hon är heeemma  igen :D

Satt där och bara umgicks, kollade på bilder m.m :)

Sen vid halv, tjugo i 8 fick jag skjuts hem av japans mamma , mycket snällt :)

Pratade lite med baby tog en dusch, kollade avsnittet vi inte såg av bb och sen kom Andre över på en kaffe sen såg vi på Bb och därefter gick vi och la oss :)

Vaknade imorse av att min moster ringer och undrar vart jag var.. Ehm jag låg och sov.. och kl var kvart i 7 och jag började halv 7, så springer upp ger katterna mat och borstar tänderna och packar ner sminket och åker till jobbet.. Så ah en timme försenad var man :P

men det jobbar jag in..

Idag får vi la se vad som händer, Japan och Matte kanske kommer över på middag, så det ska bli myyyysigt :D Så hoppas att dom kommer :) annars blir det bara en massa mys ska storhandla iaf efter jobbet..

Nu ska jag svara, ringer på en del och vi är ont om folk.. :P

Så vi hööööörs

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback