2012-03-21

Godmorgon :))

Igår efter jobbet så åkte vi raka vägen hem, jag tände upp en liten brasa och Danne fixade middagen som blev pyttipanna :) efter vi ätit så loggade jag in på skype och pratade med Johanna som snart kommer hem, pratade lite om allt möjligt :)

Efter vi pratat klart så la vi oss i soffan, Älskligen spelade lite och jag spelade mitt roliga spel på mobilen, ;)
Strax efter 9 tog jag en dusch och myste mig ner i soffan igen och vi kollade på BB, när det var slut kröp vi alla 4 ner i sängen och somnade :)

idag är det jobb som gäller, Like always!! Men blir nog att ta en promenad då det verkar bli finväder ute ;) gick ingen promenad igår.. Då jag inte kände mig helt 100.. Men idag kör vi på ;)

Nu har ju också halva veckan gått och bara det är ju underbart :D

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe :))

Så ha en bra dag, så hörs vi people

LÖÖÖÖÖVE


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback