2012-03-20

God morgon bloggen :)

igår efter jobbet så körde Danne mig till Donya där jag fick mina naglar fixade :) hade först glömt att jag skulle dit.. Så var ju tur att man kollade i kaledern ;)

Efter jag var klar hos Donya så var Danne redan där, så vi åkte hem  :) danne gav djuren mat och jag lagade middag, åt middag och drack kaffe och inväntade Sofias Änglar.. Efter det så satt vi båda och spela ett tag :) sen var det bb och därefter kröp vi ner i sängen och somnade :)

idag händer det inte så mycket.. Jag ska väl gå en promenad hade jag tänkt, så blir att Danne släpper mig vid macken :)

Om 2 dgar kommer japan hem, :D wihoooooo

Nu måste jag dricka mitt kaffe, får la se om man kommer ihåg/hinner lägga upp bild på naglarna :D

Dom är suuuper snygga


Ha de gött så hörs vi, KISSES

<3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback