2012-03-19

Godmorgon Bloggen :)

Denna helg har varit en kanon helg , :))

lite party i fredags, mys i lördags , mys i går med middag hos syster Jenny :)

Jag förutom allt mys och trevligheter så har jag lyckats fått en fläskläpp av min katt Diesel.. Bäddade rent i sängen igår.. Och sigge höll på att dryga sig och vägrade LYSSNA, så precis när jag ska böja mig ner för att säga åt sigge precis då hoppar diesel upp i sängen så vi krockar med varann.. Min mun träffar hans huvud.. Jag får så jävla ont så jag går till Danne och säger åt honom att kolla diesel.. Men det var inge större fara med honom.. och jag säger åt danne att kolla min läpp då det gör så j'vla ont.. :P aah men då har jag fått världens blåläpp och hur svullen som helst.. :O

Haha men som tur är så tog jag is på skiten och idag ser det mycket bättre ut :)

idag efter jobb blir det att åka och göra naglarna, ÄNTLIGEN :D får la se vad som blir idag, men ngt snyggt ska de ju bli.. :)

Nu ska jag dricka min kaffe och bärja räkna ned dagarna då min Japan kommer heeem på torsdag.. Så blir att åka hem till henne efter jobb om hon kan och orkar :D

nu ska jag jobba på och hoppas denna dag går snabbt :D


PÖSS <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback