2012-03-16

Goooooodmorgon :)

igår efter jobbet så släppte Danne mig hos Amanda och vi gick på en promenad :) vi var väl ute i ca 1 timme och typ 10 min :) vinkade av henne och traskade vidare hemåt, där stog maten redo och vi satte oss och åt :) sen spelade vi lite och därefter kröp vi ner i sängen.. Jag somnade på en gång och Danne låg och kollade på ngn film... Jag var super trött och orkade inte ens kolla på BB men får göra de idag istället :)

imorse ringde kl vid 7 så klädde på mig mycket kläder och gick ut på en 30 minuters promenad :) tillbaka hem igen, gav djuren mat åt frukost, väckte älsklingen tog en dusch och däefter åkte vi till jobbet :)

jobbar till 18 idag, så blir att bara åka hem och slappa och bara ha en skööööön helg :D

nu ska jag jobba på vi är bara 4 st idag på jobbet, så måste svara ;)

PÖSS <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback