2012-03-14

Godmorgon :)

Igår efter jobb så åkte vi hem, gav djuren mat och danne fixade middagen som fick bli varma mackor, jag bara älskar de :) helt underbart gott :D

Efter middagen så kom Linn & Natta över på en fika, pratade och umgicks.. Visade dom runt.. Efter dom åkte så satte vi oss i soffan och kollade runt på internet, sen kollade vi på BB och därefter gick vi och la oss (:

Idag blir det jobb, sen hem, laga lite middag och därefter ska jag och Danne gå en promenad :)
Sen blir det hem ta en dusch och bara slappa...

Jobbar ju som sagt sent denna vecka... Så kan inte prata med Japanen på SKYPE.. Så hoppas vi kan prata till helgen :) jag är ju ingen som sover bort hela dagen.. Så ska försöka matcha in varann så vi kan och hinner prata :D har massa man vill prata om <3

Iaf, redan onsdag.. halva veckan har redan gått, så det är skönt.. Men idag är jag lite trötter.. Så känns som att denna dag kommer att gå sjuuukt segt.. men iaf, hoppas iaf att den går fort. :)

Nu måste jag svara, ringer på en del :)

Så vi höres,

PÖSS



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback