2012-03-08

Igår efter jobbet så åkte stannade vi till på ICA , handlade hem det som behövdes och därifrån gick jag hem :) Känndes super skönt, väl hemma igen, så startar jag datorn, byter om till min onepiece och loggar in på skype :)

Pratade med Underbara Japan igår, pratade om allt möjligt.. Där sitter jag i min onepiece och det var en halv grad ute, och så sitter hon där solbränd i värmen och har det mysigt.. Jag är ju verkligen INTE AVIS!! :P
pratade en stund och när vi var klara och vinkat hejdå så började jag med middagen :) Blidde köttfärssås med spagetti :d det var goooott!!

efter middagen så tog vi oss en kaffe och spelade :) efter en stund så pausade vi och jag fixade disken och vi tog en varsinn kopp te, sen fortsatte spelandet tills bb började och efter bb la vi oss och somnade :))

Jag och danne vaknade upp vid 10 i 4 imorse av att sigge höll på med ngt.. Så till slut kastade vi ut honom och diesel ur sovrummet.. Släppte in dom igen när kl ringde vid 5.. och sigge sprang direkt till samma ställe han varit på tidigare.. och danne får damp och ser till slut att aah sigge leker med en liten mus.. jag får panik.. Rör mig inte ur fläcken och sigge bara fortsätter att leka och tyckr det är jätte kul.. Så tar mina kläder springer till badrummet.. när jag är klar.. Då håller diesel på med den lilla stackaren.. och jag kan säga jag kännde inte igen diesel.. han morrade och fräste.. och vi fick inrte ens gå nära för att ta musen.. Så aah.. Så danne ska få leta efter mus när han kommer hem!!(hahaha det där låter ju braa)

Jag ska iaf hem efter jobb byta om och åka till christel för att fixa till luggen min och sen till mamma på en fika och efter det till Fia på massage, om jag inte hinner till mor innan så får det bli efter :) Ska iaf träffa mami idag <3


Nää nu vill/orkar jag inte skriva mer, så vi höres people :)

PÖSS <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback