2012-03-06

Morgon :)

Igår efter jobbet så väntade jag in danne och när han var klar och redo så begav vi oss till banken :)

var väl där i ca en timme och fixade lite :) efter vi var klara där så begav vi oss hemåt, Danne stog för middagen igår så han stannade till på ICA i lindholmen.. Så jag valde att gå därifrån.. Tog inte alls lång tid.. Kanske 25 min :) Var riktigt skönt, så ska nog köra samma sak imorgon igen ;)

hemma igen så hade danne börjat med maten, så jag gav djuren mat och rensade lådan och sen starade jag en brasa :) Därefter vi ätit, tog vi en kaffe och satt oss sen i soffan och spelade ps3 ;)

Kollde sofias änglar vid 8 , spelade till 10 då bb började, kröp sen ner i sängen efter bb och somnade :)

Idag efter jobbet ska jag till frissan, får la se vad man gör med håret idag då.. Har nog en liten fin ide jag vill göra ;)


Nä men ha det gött, så hörs vi.. :)

KISS


Saknar min tompis :) <3


Kommentarer

jag saknar också min tompis <3


Kom ihåg






Trackback