2012-03-02

Godagens :)

Igår efter jobbet så åkte jag till japan, var där i ngn timme och hjälpte henne med packing mm. :) blev även bjuden på middag, så slapp laga mat när jag kom hem ;)) lovely, <3

Efter vi varit där ett tag och hon började känna sig klar begav vi oss hem till mig, jag tände en brasa och hon gav djuren mat och rensade lådan :) Hon är min Sambo när danne jobbade natt :)

Efter vi var klara med allt så duschade jag och fixade och sen kollade vi på trassel och vid 10 var det bb, efter bb såg vi vidare på trassel men vi båda somnade till i soffan, väcktes av att Danne ringde och sa att han åkte ifrån jobbet så väckte japanen och körde hem henne :) Vinkade av varann och sa hej då.. Och jag åkte vidare hem mötte upp baby och vi kröp ner i sängne och somnade :)

Idag är det jobb till 18 efter de blir det bara att åka hem och ta det lugnt :)

Ska försöka städa mitt bord idag + har ju två nya skvaller tidningar, så hoppas denna dag går foooort :) lunch också om ca en timme, då blir det ost och skinkpaj med feta & tomat , mumma :D


hörs vi inte mer, så ha en braaa helg.. För det ska jag iaf ha ;)


PÖSS



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback