2012-06-27

mooorgon :)

Igår efter jobb åkte jag till täby med Johanna, var massa folk och vi sprang ut och in i butiker.. var ju en massa rea.. Men fick inte med oss så mkt hem.. Men iaf lite :) jag fick med mig ett linne, bh, trosor och en tröja :) var iaf trevligt och när vi kände att fötterna gjorde ont så begav vi oss hemåt :) Släppte av henne hemma och jag åkte upp en sväng till pappa för att hänga lite.. Han städade för fullt så jag hoppade in och hjälpte till cokså.. Sen åt vi lite middag och sen fick vi ngt ryck och rensade deras kylskåt.. Sen satt vi en stund i soffan innan jag åkte hem och myste med mina djur :)

Idag är det joobb, sen ska jag kanske träffa japanen en sväng iaf ;) annars ska jag idag hänga med pappsen igen :)

Nu MÅSTE jag jobba och har äntligen fått igång mitt dumma tagentbord -.-

BYEBYE


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback