2012-06-12

Godmorgon :)

Igår efter jobb åkte jag upp till mamma, satte oss uteo och bara pratade :) sen gjorde vi i ordning lite middag, efter en stund kom japanen upp och vi alla åt. :) sen satte vi oss ute och efter en stund kom far hem, hälsade på honom och pratade lite om hans resa .. Senare åkte vi till Japan satt där och hängde lite, myspys :)

Senare in på kvällen begav jag mig hemåt och fixade lite, Älskling hade köpt 2 st nya skal till mig, super fina :) <3

När jag tvättat bort sminket m.m så kröp jag ner i sängen och började kolla på film, men blev inte så länge då jag faktiskt somnade rätt fort :)

Idag är det jobb och imorgon är jag ledig och då ska jag med mamma & pappa och se jonte gå ut 9:an så blir lite fika m.m :)

Efter jobb idag blir det nog en sväng upp till mamma igen ;) kanske träffa japanen också , vi får la se

Nu ska jag iaf fixa kaffemaskiner & kök, så hööörs :D

PUSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback