2012-06-11

Godmorgon Bloggen :)

I fredags slutade jag ju vid kvart över 1 och begav mig hem till mamma, där fixade vi oss och baby kom dit :) och vid 3 tiden begav vi oss ner till vallentuna där min kusin Daniel tog studenten :) Riktigt trevligt, man får ju tillbaka blickar när man själv var där för 2 år sen :) Skulel lätt göra om de, den här kicken och den underbara känsaln :) haha menmen, kul att se kusinerna göra de....

Sen var det vidare upp till familjen där vi åt gott och drack :) mycket trevligt och vid 11 tiden åkte vi hemåt och myste ner oss i sängen

I lördags vaknade vi upp rätt tidigt, Danne åkte till sina förälrar och Conny dannes far kom hem till oss, lastade av alla saker och fixade lite (förberedde inför dannes överrasknings party) Älsklignen kom hem en stund senare, och vi bara latade oss, sen ringde min syrras man och sa att jag skulle sätta på danne ögonbindel så fixade de och dom kom och "kidnappade" honom.. och under tiden dom var ute och körde runt med honom började alla gäster rulla in och vi alla samlades i stora gststugan och när danne kom tillbaka så överraskade vi alla honom, han blev riktigt glad och vi hade en mycket trevlig kväll med alla människor.. :)

Igår var vi bara hemma och myste och gjorde inte alls mkt, Elin, Maffe , pata och Gunther eller vad han hette kom över på en kaffe :)

idag blir det att leka med Japanen :)

Nu ska jag jobba på, :)
ha de gött <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback