2012-06-04

godmorgon :)

ilördags efter jobbet kom danne först och hämtade mig och vi åkte till mamma o pappa för att hämta upp hundarna :) vidare hemåt igen, var ju så dåligt väder, så tog en promenix med hundarna och sen satt vi bara inne och myste :) Senare på kvällen kom Elin förbi, kollade film och umgicks :) När hon åkt hem så tog jag och danne kvällspromenaden med hundarna :) och vidare in i värmen, gosarde ner mig i soffan med täcke och kudde och somnade :)

Igår vaknade jag upp av att katterna + hundarna lekte och skällde, så gick upp och tog en promenad :)
In igen, ge djuren mat fixa kaffe och sen mys innan vi åkte till mamma lämnade av dom, pratade lite och fick godis ifrån båten :) sen när vi vinkat av mamma så begav vi oss till arninge, handlade lite saker till katterna och så.. Sen for vi ner till vallentuna och köpte med oss lite mat ifrån subway :) mumma,

Hemma igen, så kollade vi på film och sen var det ju BB finalen kl 21.00 och satt ´bänkad framför tv:n till 23. :)

Jag hejade ju på Amandus, men Hanna var ju en värdig vinnare pgav. hennes situation med hennes barn.. :)

Idag blir det att få massage hos Fia, sen ska jag hem till mamma ett tag och hänga.. Därefter blir det att åka hem och bara mysa :)

Nu ska jag snart gå på rast, höööres

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback