2012-01-27

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så åkte jag och danne till arninge för att storhandla på willys :) och när vi kommer in så har dom gjort om helt och hållet.. :P så man hittade typ  inget.. utan fick gå fram och tillbaka för att hitta det vi behövde :) sen åkte vi en sväng till rusta och fick med oss lite mer saker :)

Åkte hem packade upp allt, gav djuren mat :) Älsklingen började med middagen och därefter kom mamma , jonte + hundarna förbi :) jag och mamma tog en promenix ut till morfar med hundarna och gick därefter hem igen :) tog en kaffe och umgicks :) killarna satt och spelade :)

Sen när dom åkt hem så hoppade jag in i duschen :) därefter kröp vi ner i sängen och kollade på smällen :)

Idag vet jag icke vad som händer, det jag vet är iaf att jag ska jobba imorgon + middagsplaner på kvällen :)


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback