2012-01-25

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så körde älsklingen mig till Johanna, där hos henne blev man bjuden på kaffe :) så vi tog en kaffe och en cigg på de :) gick in och snacka lite skit + gamla minnen ;)

Tiden sprang iväg och vid 5 i 5 begav jag mig mot Fia :) Hos fia fick jag massage, och kan säga att ja det gjorde ont men efteråt känndes ryggen 100 gånger bättre så vi bokade in en ny tid :)

Efter massagen gick jag vidare hem till Johanna igen , vi åkte med japans mamma ner till centrum då hon skulle handla och vi skulle beställa mat :) så hämtade maten och tåget gick precis när vi skulle gå mot stationen.. :P men som tur var så behövde vi bara vänta i 10 min så kom nästa :) Så väl i lindholmen kom danne och hämtade oss så vi for hem och åt middagen tog en kaffe + cigg, därefter rensade jag lite bland kläderna och vi bara umgicks :) och vid kvart i 9 tiden körde jag Japan till tåget o väl hemma igen tog jag en varm och lååång dusch.. Därefter kröp vi ner i sängen och gosades lite :) sen somnade jag :)

Idag är det jobb till 15.15 sen blir det att åka raka vägen hem, sätta katterna i buren och åka till veterinären och bli kasterade idag :( fyy, mina bebisar.. Men iaf, bättre sent än aldrig :)

Sen blir det bara hemoch träna och mysa :)

Nu blir det sådär igen att man nästan skriver en bok känns det som, Så nu ska jag ta och fixa i köket + ta mig en kopp kaffe :)

Pöss


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback