2012-01-20

Godmorgon Bloggen :)

Igår efter jobb så åkte vi till ica i lindholmen och handla hem lite saker till middagen åkte vidare hem och vi började med maten :) till middagen blev det bacon,korv och kantareller i sås med smak av creme freice vitlök och permesan :) vart riktigt gott :)

efter middagen tog vi en kaffe och en cigg och därefter cyklade jag i 45 min :) gick bättre denna gång och samtidigt som cyklade kollade vi på tv :) så man liksom glömde bort tiden :)

sen efter jag cyklat klart så började vi kolla på "mot alla odds", var riktigt bra. :) och sorligt.. Men shiiit, vilka grymma människor .. Dom är funktions hindrade människor som ska gå igenom öknen i 25 dagar.. :P GRYMMA människor :)

Efter det, så kröp vi ner i sängne och myste till sömns :)

Idag är det jobb fram till 18.00 efter det ska vi hem till mamma och pappa och bli bjudna på middag :) en riktigt mysig fredag :)

och imorgon ska jag nog hem till Japanen och hjölpa henne med sitt rum :) sen får vi la se vad helgen har att erbjuda, ska nog försöka övertala japan att göra en grej med mig ;) men men. Det är en suprise :)

Nä men fan, nu blir det ju snart en bok xD

iaf, lär ju komma ett eller två inlägg till under denna långa dag ;)

Så vi hörs !!


PUSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback