2012-01-19

godmorgon bloggen :)

igår efter jobbet så körde Danne mig till Johanna. :) hon mötte upp mig på parkeringen och vi gick till pizzerian där hon hade beställt mat och bjöd mig :) vilken go vän <3 vart ost & skinksallad för mig och kebab för henne :) vi åt upp och tog en cigg, började röja i hennes rum :P och det tog sig en liten tid och då var vi inte helt klara :P
eller Japan röjde och jag satt i soffan och kollade mest ;) sen tog vi en kaffe och en paus på de :) kollade igenom lite kläder och ja, jag fick med mig en hel del saker hem :)

Snäll som hon är följde hon mig också hela vägen till tåget :) så vi satt där och snackade lite tills mitt tåg kom (:

väl när jag hoppar av tåget var min älskling där och hämtade upp mig och vi åkte vidare hemåt :) hälsade på mina bebisar som var SÅ glada att jag kommit hem :) så pussade på dom, fixade och donade lite , tog en dusch och sen kröp vi enr i sängen och började kolla på Bilar 2 :)

var en bra osndag + en super mysig kväll <3

Idag efter jobb blir det bara att åka hem, laga lite middag och sen ska jag trääääna :D

nu ska jag dricka upp mitt goa morgon kaffe och snart gå på rast


höres senare :)

Kisses


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback