2012-01-16

Godmorgon Bloggen :)

I lördags efter jobbet så åkte jag raka vägen hem, tog en dusch och fixade mig lite snabbt :) sen åkte jag och älsklingen ut till morfar, där mötte vi också upp mamma,pappa & Jonte :) moster m. familj kom därefter.. :) blev serverade middag som var ärtsoppa, pannkakor och glasstårta till efterrätt :) mumma, satt där ett par timmar och bara umgicks och hade det trevligt :) lite senare in på kvällen begav vi oss mot vallentuna för att hämta upp Therese & Henke som skulle komma på besök :) satt och prata, umgicks och hade det trevligt :) klockan blev allt mer och mer och dom fick stanna kvar.. Dom sov i gäststugan :) jag somnade på soffan och blev väckt av danne som sa åt mig att gå in och lägga mig i sängen istälet och det gjorde jag :) somnade nog lika fort igen ;)

vaknade till lite senare av att danne kryper ner i sängen, och jag undrar vad kl. var.. :P kl är halv 6 säger han och gosar sig ner bredvid mig och vi somnar om :)

igår klev jag upp vid halv 11. fixade och donade, danne kom upp gjorde kaffe gick ut och tog en cigg väckte tessan och henke , gick in satt och snacka, hängde tvätt medans killarna spelade :) begav oss mot vallentuna igen, släppte av dom och plockade upp Johanna :) åkte ut till syster Jenny där sandra och zeb va :) Såg den nya familjemedlemmen :) sååå otroligt söt :) Gösta hette han ;) hihi.. Senare begav vi oss igen till vallentuna för att beställa lite mat, blev kebab utan pommes för min del och dane och japan tog också en kebab :) åkte upp till mamma och pappa och åt och invänta dom.. Blev bjudna på kaffe :) sen åkte vi hemåt igen, släppte av japan och vi for hemåt :) där kollade vi på en film, kröp ner i sängen och kollade på en annan.. Men hann inte se så mycket då jag somnade :P


Det har varit en fullspäckad helg ;) en riktigt bra helg, men trevligt sällskap :)

Nu är det en ny vecka med jobb som gäller :)

nu ska jag hääämta kaffe :)

Hörs senare. :)

Kisses <3


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback