myshelg i stan

Godmorgon :)

Efter jobbet i fredags plockade jag upp johanna och efter det begav vi oss upp till mamma&pappa, där tog jag en dusch och fixade mig snabbt :) åkte vidare till Täby, där vi gick runt och kollade lite i affärer :) tog sen en liten middag på donken :) efter besöket i täby, satte vi oss i bilen till Liljeholmen :) färden dit gick hyffsat bra, körde lite fel .. Men kom snabbt upp på motorvägen igen :)

Väl hos verro så fann vi en parkeringsplats och där stog bilen hela helgen, gratis (:
Vi gick in till henne och hon visade runt, gud så mysigt hon bor , tog en promenix ner till affären, köpte med oss lite saker och vidare upp till henne, snackade massa och bara umgicks , tog en kvällspromenix med Mili, hennes otrroligt söta hund :)

tror vi gick och la oss vid 2-tiden , vaknade på lördagen vid 10 tiden, låg och drog oss ca en timme och vi gick sen upp och tog en promenad med mili, :) otroligt mysigt <3

gick upp till lägenheten igen, bara satt och bara umgicks, behövdes inte göra ngt , ändå var det bara så trevligt :)

Vid ca 2 tiden begav vi oss för att kolla runt i butiker och jag kan säga efter ca 3 timmars shopping och gå in och ut i butiker kom vi hem med en massa saker :) alltifrån kläder, skor till tändare :) ja allt möjligt !!

Sen satt vi bara och slappa och senare in på kvällen hade vi twilightmaraton :) men lördagen la vi oss inte så sent, kl var väl runt 1 -tiden :)

Igår vaknade jag upp av mamma ringde och frågade.: sover du? jag: närå ;) haha då visade de sig att kl var kvart över 12.. :P så jag väckte japan och berättad vad kl var, så vi drog oss lite sen gick vi upp och fixade lite.. :) verro hade en sån mensvärk så jag och japanen tog oss en tur på stan innan vi for hemåt , väl tillbaka så umgicks vi lite, packade bilen vinkade av verro och mili och vidare hem :)

Körde såklart lite fel på hemåt vägen, men som tur var så fann vi till slut motrovägen som skulle ta oss hem, hahah.. Fan så kul vi hade.. Jag satt och skrek, japan ringde sin pappa, haha.. Fy fan, men så kul och lugntr vi haft de denna helg..

Stannade till hos mamma och pappa, tog en latte snackade lite, japan lånade en reseväska och sen körd ejag hem henne och jag åkte vidare hemåt :) skulle överraska danne, men han var icke hemma :P så inväntade honom och väl när han kom hem så pussades vi och sa hej, sen började vi med middagen :) efter middagen var det bara att chilla och slappa :) tog en dusch, kröp ner i sängen och somnade :)

idag är det jobb som gäller + hela denna vecka är jag sen :( menmen, hoppas denna vecka går lika fort som förra (;

just de!!

Jag köpte ju mina skor jag velat haft enda sen jag såg dom, och tro det eller ej men dom har kostat nästan 700 kr och jag hittade dom på reand.. 70% och priset blev då 189 kr :) hahah så dom fick följa med mig heeeeem ;D



Kommentarer

Jag undrar vart ängelholm ligger ;)

HAHAHAHAHAHAHAH.... men guuud. :P

hhahah, ja jag menar ju liljeholmen xD


Kom ihåg






Trackback