2012-02-27

i lördags efter jobbet körde danne mig till centrum, där mötte jag upp japan och vi handlade middag och lite smått på ica efter vi var klara där begav vi oss mot bolaget, handlade lite cider och gick hem till henne :)

Väl hemma hos henne så kollar vi på film, lagar lite lunch, fortsätter kolla på film, lagar middag och sen sitter vi bara och snackar massa skit :) och vid kl. 11 kröp vi ner i sängen och somnade :) vaknade upp vid 9, käkade lite och tog oss en kaffe :) efter så plockade vi lite i hennes rum sen såg vi på en film och vid 1 eller 2 tidn så kom danne och hämtade oss då han släppte av Danny, så vi for hemåt till oss och vi började städa :) Morfar kom på en kaffe också och när han gick fortsatte vi att städa .. När vi var klara chillade vi i soffan och vid halv 5 tiden så gjorde vi middag, hon hjälpte mig med min första lasagne.. och vid halv 6 tiden då kom mamma,pappa & jonte + hundarna :) och strax därefter kom matte och hämtade japan.. :)

Vi alla satte oss vid matbordet och åt , lasagnen blev verkligen skit god , efter middagen, så dukade vi av och väntade lite med kaffe och efterätt.. :)

senare in på kvällen vid ca 8 tiden begav dom sig hemåt och efter att ha vinkat av dom så hoppade jag in i duschen och efter dte så myste jag och danne ner oss i soffan och inväntade bb, och där efter det var slut så kröp vi ner i sängen och somnade :)

Idag är det jobb som gäller, sen efter jobb kommer danne och hämtar mig och vi ska åka en sväng till väsby och kolla i ngn butik som har utförsäljning :) sen blir det bara hem och mysa :)

SÅ det var min helg, hoppas att hinna träffa japan igen innan hon åker till thailand, :)

Orkar inte skriva mer , så vi höres seeen !!

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback