2012-02-23

Godmorgon :)

Igår efter jobbet körde danne mig till Japanen, :) hos henne, så satt jag mest i soffan och kollade på när hon städade, hjälpte till lite med att rensa bort saker ifrån soffan.. :) så medans vi städade så pratade vi lite och drack Latte :)

När hon inte orkade mer så satt vi bara och snackade en massor, alltid lika trevligt..:) snälla japan bjöd mig på middag :) hon är ju bara för GO! <3

efter att ha ätit middag så satte vi oss bara ner och fortsatte att prata och umgås, tror vi båda hamnade i matkoma, Shit vad mätt jag blidde :)
Och på lördag efter jag har jobbat så ska jag spendera min lördag hemma hos japan, med massa mys och film , såklart lite gottgott ska vi äta också :)

sen nästa fredag åker hon till thailand och är borta i 3 veckor.. och nej jag är inte avis på henne ;)

Vid 8 tiden kom danne och hämtade mig och väl hemma tog jag en dusch, fixade i ordning kläder för idag och sen la vi oss i soffan och kollade på tv sen bb vid 10 !!

Idag är det torsdag, och bara 3 arbetsdagar kvar tills jag får helg :) lovely!

Ska snart hämta mig en kopp kaffe så vi höres ;)

KISSES


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback