2012-02-08

Godmorgon :)

igår efter jobbet så körde danne mig till Fia där jag fick 30 minuters massage :) och nästa gång jag ska dit så har jag fått en liten bonus på en extra kvart så då ska jag få 45 mins massage :) lovely !! Ryggen känns redan nu efter 3 gånger att den börjar bli bra :) är inte lika stel och har inte lika ont..

Efter jag var klar där så kom Danne och hämtade upp mig och vi åkte vidare hemåt :)

Väl hemma så gav jag djuren mat och danne lagade middag , blev super gott, en liten bladning av korv,bacon creme freeice med smak  och sallad till mig! :)

efter vi ätit middag så tog vi en kaffe och en cigg och satte oss i soffan och kollade på twilight.. OMG, vilken bra film :) älskar iofs alla, men denna ar GRYM :) såå nu måste jag se del 2, så den går gärna komma på bio snart :)

efter filmen så var det nästan dags att krypa ner i sängen, men fixade mig och sen la vi oss :) jag somnade som alltid nästan direkt !!

Idag är det jobb som gäller, efter jobb blir det att åka hem och laga lite middag och senare under kvällen ska jag och danne ta en kvällspromenix :)

Det var lite ifrån mig , igen ;)

Hörs senare :D

PÖSS


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback