baaajs tråkigt @ work

Hur gammal är du om fem år? - 26

Vem ringde du senast? - Johanna

Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Gifta

När vaknade du i dag? - 05.00

Hur stor är din säng? - 180x200.

Hur många kuddar har du i sängen? - Fem

Tycker du om kaffe? - Älskar

Sover du på någon särskild sida? - Jajmen, höger

Kan du spela poker?
- nä.

Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, några ungerska ord

Vad har du närmast dig just nu som är rött? - 3 delade hjärtan

Har du fått fortkörningsböter någon gång? - Nej.

Dansar du i bilen? - Det händer ibland.

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - en lapp till min kollega, men mailade istället

Vad är det för färg på din tandborste? - grön/vit

Vem ringer du när du är arg/ledsen? - mamma, vänner, killen

Hur gammal är din pappa? - 52

Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? - Massor, tatuera mig, resa utomlands

Vad har du haft för husdjur under ditt liv? - Hamster, möss, häst, hund, katt, vandrade pinnar, fiskar

Kan du åka slalom? - Åh nej, absolut inte.

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? - ögonen

Är det viktigt att fira födelsedagar? - Ja

Vad gör dig glad? - Min familj, Djuren, Vännerna & pojken min

Vad ska du göra i helgen? - firar mamma som fyller år

Vad har du för laster? - vet inte vilket jag ska välja ;)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback