2012-04-17

Godmorgon :)

Igår efter jobbet så släppte danne av mig hos Donya, där fick jag mina naglar gjorda, blev en super fin färg.. Lite babyblå med glitter i .. Skit snygga :D

Sen när jag var klar där så kom danne och plockade upp mig och vi åkte hemåt, väl hemma gav vi djuren mat och jag började med middagen som blev bacon + broccoligratäng, gott :))

Efter middagen tog vi oss en kopp kaffe, sen började vi tapetsera hemma.. För att vara första gången så var vi faktiskt rätt grymma ;) haha... Men vid ca halv 10, tog jag en dusch och gjorde mig iordning för kvällen + bb.. Och efter bb så kröp vi ner í sängen och somnade :))

Idag vet jag icke vad jag ska göra... Blir nog bara att åka hem efter jobbet och ta det lugnt.. Är tisdag idag och man känner sig lite seg.. Tycker att tisdagen är den drygaste dagen på veckan.. Men snart är det osndag.. sen är det helt plötsligt helg ;D

Börjar ju jobba vid 7 så då ska jag gå och fixa kaffemaskiner m.m.. Men vi höres senare, ska ta och dricka upp mitt te innan jag sätter igång ;)

Ha det gött


Kommentarer

Kom ihåg






Trackback